Lepší SEO

Zajímavé klíčové spojení slov povinné ručení pro SEO


Zrovna včera jsem hledal nabíky firem poskytujících povinné ručení. Povinné ručení je zvláštní fenomén. Je to produkt který potřebují každý rok miliony spotřebitelů. Povinné ručení jak tvrdí pojišťovny je prodělečný produkt a přitom se na něm přiživují desítky více či méně úspěšných zprostředkovatelů. Dobré umístění odkazu ve vyhledávači je tedy velmi žádoucí (pro koho není). Host obvykle kliká na první odkazy, nebo píše již známý link, třeba z televizní reklamy. Co je ve spodní části stránky vyhledávače, nebo na stranách dalších, jako by nebylo.

Podívejme se na fenomén povinné ručení jaksi zevnitř

Nedalo mi to a začal jsem zkoumat zdrojové kódy stránek na prvních místech googla. Profesionální deformace. Předně je třeba opět připomenout, že google zobrazuje výsledek vyhledávání pokaždé a každému jinak. Nejprve jsem se kouk na mně zobrazený první link domény s pomlčkou. Tady se trochu popírají zveřejňovaná fakta o škodlivosti domén s pomlčkou. Nicméně pořád platí problematické propojení s FB a TWT. Pokud tedy najdeme klíčové spojení, jako je například povinné ručení, musíme zkoumat kolikrát se slovo v textu nachází a na jaké pozici. Na to jsou dostupné na internetu jednoduché analyzéry a tam zjistím, že na indexu zmíněné stránky se opakuje slovo ručení 30x, povinné 20x, navíc všechny ve všech klíčových pozicích, tedy title, description a nadpisech (obrázek). V tu chvíli jsem si uvědomil, že o nadpisech jsem včera psal stručný doplněk do partu III a že by bylo záhodno se jim věnovat podrobněji.

Sestavení nadpisů se spojením povinné ručení je na SEO jedničku

Jeden příklad je víc než kniha textu. Všimni si, že prakticky všechny nejdůležitější nadpisy tedy H1 a H2 obsahují klíčové slovo povinné ručení. Teorie o blokaci webu kvůli tapetování je tedy skoro popřena a mně nezbývá než doufat, že se mnou google taky nezamete, protože už je těch povinných ručení tady už docela dost. Dráždění hada bosou nohou. Méně důležité nadpisy už mají označení H3 a obsahují už méně důležitá klíčová slova, které se sice hledají ale pro web mají podřadnější význam než hledané povinné ručení. Sestavení nadpisů bych tedy hodnotil na jedničku. V podstatě se každému produktu, webu, který má být v popředí vyhledávače musí věnovat zvýšená pozornost. Tady je důležitý formát pro SEO a to je odstavcování textu, relevantní nadpis 40 – 60 znaků, raději ke každému odstavci obrázek s atributem alt a title a ty odstavce nejméně tři. Popis description korespondující jak s textem nak s nadpisy. Pokud nadpisy korespondují s textem, není nic jednoduššího, než dát do description 3 nadpisy (do 140 znaků). Tedy to je vlastně na SEO nejdůležitější. Pokud se podíváme na ostatní parametry stejného webu, žádná velká sláva to není, ale stejně je v google na prvních místech. A o to tady běží. Znovu připomínám, že než blbej nadpis radši žádnej.

    h1     Nejlevnější povinné ručení online porovnání pojišťoven
       h2     Proč povinné ručení u nás?
       h2     Proč povinné ručení u nás?
       h2     Spokojení zákazníci
       h2     Porovnání povinného ručení usnadňuje výběr
       h2     Kalkulačka povinného ručení – moderní porovnávač nabídek
       h2     Uzavřete povinné ručení online a ušetřete
       h2     Nejlevnější povinné ručení – porovnání
       h2     Pojišťovny – porovnání sazeb
       h2     Články
           h3     Parkování na místě pro invalidy a sankce z toho hrozící
           h3     Kdo a jak smí zastavit vozidlo
           h3     Řízení křižovatky policistou - jak se v gestech vyznat?
           h3     Proč se vám někteří řidiči „lepí na zadek“?
           h3     Nebezpečí nezajištěného nákladu a domácích mazlíčků ve vozidle
           h3     Spočítat a sjednat
           h3     Změnit pojišťovnu
           h3     povinne-ruceni.com
           h3     Pojišťovny
           h3     Postup při nehodě
           h3     Potřebuji poradit
           h3     Hodnocení


« Zpět na články  Tisk článku



Komentáře ke článku "Zajímavé klíčové spojení slov povinné ručení pro SEO"


Vložit komentář »

Vložit komentář

Ano Ne

Ano Ne







Další články uživatele Ladislav


Mitsubishi Outlander PHEV Remote Control propojení s mobilem Android

Mitsubishi Outlander PHEV Remote Control propojení s mobilem Android

Pokud hledáš informaci o nastavení ovládání PHEV přes mobilní aplikaci Android, tak tenhle odstavec přeskoč. Tenhle text je jako ukázkový blog pro případné autory. Tedy pokud chceš publikovat tady na blogu, tak se regni a klikni na Vložit článek. Článek se skládá z nadpisů, obrázku a textu. Nadpis musí obsahovat 40-60 znaků textu, úvodní obrázek je povinný. Články schvaluje majitel blogu a ten schválí všechno na libovolné téma mimo textu, který obsahem porušuje zákony této země. Pro fotogalerii...


Jak vybrat správný eshop s dobrým SEO, kterému se vyhnout

Jak vybrat správný eshop s dobrým SEO, kterému se vyhnout

Vybrat správný eshop řečeno šovinisticky je jako vybírat nevěstu. Krásné, leč lenivá a marnivá nevěsta ti spíš ublíží, než pomůže. Těžko se jí pak se špatně zbavuješ, rozvod je drahý a nepříjemný. Pracovitá a přizpůsobivě tvárná nevěsta je vzácnost. Těžko se hledá. Ve své SEO plavbě se setkávám s lidmi, kteří svou nevěstu úplně nekriticky hájí a i když předložím argument, že vyhledávač o jejich obchodním počinu neví, jen krčí rameny a zarytě mlčí. Chápu. Kdo by si nechal pomlouvat svého partnera...


LepšíSEO.cz Part I. SEO je jako správně napsaná adresa

LepšíSEO.cz Part I. SEO je jako správně napsaná adresa

Ahoj, jsem Ladislav a budeme si tykat. Je to praktické a moderní. Ze SEO, neboli optimalizace webových stránek se dělá velká věda, spousta firem si na něm založila existenci a přitom v drtivé většině případů zřejmě bere peníze za nic, nebo to nic není moc vidět. Alespoň jsem se o tom několikrát přesvědčil, když jsem zkoumal referované weby, nemluvě o tom, že nejčastěji chodí bosa ta kovářova kobyla. Cílem tohoto blogu je dokázat že spousta věcí kolem toho je hodně jednoduchá, jen stačí přemýšlet...


LepšíSEO.cz Part II. zakládání domeny, název domény pro SEO

LepšíSEO.cz Part II. zakládání domeny, název domény pro SEO

Úmyslně jsem napsal že zakládáme domény, ne že zakládáme doménu. Pokud vybíráme doménu, už přitom musíme přemýšlet o názvu charakteristickém pro stránky které chceme prezentovat. Název domény se velkou měrou podílí na výsledku vyhledávání. Vyhledávat vhodný název domény můžeme začít ve statistikách hledanosti klíčových slov, které jsou dostupné na různých webech. Já se vždycky porozhlédnu na stránkách seznam.cz kde jsou statistiky dostupné úplně volně. Tyto informace mají zásadní vliv i na tvorb...


LepšíSEO.cz Part III. Vyplnění důležitých dat

LepšíSEO.cz Part III. Vyplnění důležitých dat

Tady už přestává legrace, tady jsou věci, které se musí dělat s velkým rozmyslem. Svatá trojice - Titulek – Title, Popis – Description s nadpisy H1-H6 ovlivní zásadně výsledek vyhledávání. Lidi tam píšou neskutečný bludy. Například Udělejte, nakupte, neváhejte a další. Nikdo nehledá tyto slovní výrazy a taky nemůže stránky s těmito atributy najít. Na jednu stranu slouží description pro popis webu, na stranu druhou má obsah zásadní vliv na konzistenci, respektivě křížování klíčových slov. A to j...


Ahoj, jsem Ladislav a budeme si tykat. Je to praktické a moderní. Ze SEO, neboli optimalizace webových stránek se dělá velká věda, spousta firem si na něm založila existenci a přitom v drtivé většině případů zřejmě bere peníze za nic, nebo to nic není moc vidět.

LepšíSEO.cz Part I. je jako správně napsaná adresa

Ahoj, jsem Ladislav a budeme si tykat. Je to praktické a moderní. Ze SEO, neboli optimalizace webových stránek se dělá velká věda, spousta firem si na něm založila existenci a přit...


Úmyslně jsem napsal že zakládáme domény, ne že zakládáme doménu. Pokud vybíráme doménu, už přitom musíme přemýšlet o názvu charakteristickém pro stránky které chceme prezentovat.

LepšíSEO.cz Part II. zakládání domeny, název domény pro SEO

Úmyslně jsem napsal že zakládáme domény, ne že zakládáme doménu. Pokud vybíráme doménu, už přitom musíme přemýšlet o názvu charakteristickém pro stránky které chceme prezentovat.


Tady už přestává legrace, tady jsou věci, které se musí dělat s velkým rozmyslem. Svatá trojice - Titulek – Title, Popis – Description s nadpisy H1-H6 ovlivní zásadně výsledek vyhledávání.

LepšíSEO.cz Part III. Vyplnění důležitých dat

Tady už přestává legrace, tady jsou věci, které se musí dělat s velkým rozmyslem. Svatá trojice - Titulek – Title, Popis – Description s nadpisy H1-H6 ovlivní zásadně výsledek vyhl...


V partu IV si řekneme mnoho malých detailů, které se prostě počítaji. Musíš počítat s tím, že i zdánlivá maličkost může být důležitá. Není důležitý tvůj názor, důležité je jak to vidí vyhledávač.

LepšíSEO Part IV. Důležité a ještě důležitější věci

V partu IV si řekneme mnoho malých detailů, které se prostě počítaji. Musíš počítat s tím, že i zdánlivá maličkost může být důležitá. Není důležitý tvůj názor, důležité je jak to v...


QR kód článku