Lepší SEO

LepšíSEO.cz Part III. Vyplnění důležitých dat


Tady už přestává legrace, tady jsou věci, které se musí dělat s velkým rozmyslem. Svatá trojice - Titulek – Title, Popis – Description s nadpisy H1-H6 ovlivní zásadně výsledek vyhledávání. Lidi tam píšou neskutečný bludy. Například Udělejte, nakupte, neváhejte a další. Nikdo nehledá tyto slovní výrazy a taky nemůže stránky s těmito atributy najít. Na jednu stranu slouží description pro popis webu, na stranu druhou má obsah zásadní vliv na konzistenci, respektivě křížování klíčových slov. A to je to nejdůležitější. Správná slova na správném místě.

Pokud někdo prodává škopek, do title, description i nadpisu napíše škopek

To by ale bylo málo. Je potřeba napsat další informace. Nemůžeš ale napsat Kupte si škopek - nebudou. Nikdo nehledá takovéto slovní spojení. Je potřeba napsat do title například Modrý smaltovaný škopek Tesla typ 45S 45 litrů. Tam už je šance na výsledek vyhledávání například smaltovaný škopek, škopek tesla, škopek 45 litrů. Někdy to svádí napsat v kategorii škopky > smaltované do title jen konečný výsledek Tesla 45S. Sice se zjednodušší práce, ale google načte pouze Tesla 45S. I kdyby google akceptoval název v description Škopky > smaltované > Modrý smaltovaný škopek Tesla typ 45S 45 litů, přicházíte o tzv. konzistenci klíčových slov. Některé prameny varují před tzv. tapetováním, tj zbytečným opakováním slov v textu, ale v běžném, necíleně psaném textu je to nesmysl. Mám prověřeno, že 30x opakované klíčové slovo na jedné stránce nevadí a to přesto, že je to slovo obsaženo jen v nadpisech. Když má někdo na stránce produkty pro WC, dá se předpokládat, že se x-krát na stránce bude opakovat slovo WC. Naopak Konzistentní používání klíčových slov pomáhá indexování stránek a určování relevance dotazů. Takže ja bych vyplnil atributy title a description například takto

Title - Modrý smaltovaný škopek Tesla typ 45S 45 litrů
descr. 
Varianta 1 - Škopky > smaltované > Modrý smaltovaný škopek Tesla typ 45S 45 litrů
Varianta 2 - Škopek smaltovaný, modrý, zelený červený nebo puntíkatý
Varianta 3 - Modrý smaltovaný škopek Tesla typ 45S 45 litrů, soudkovitý tvar, se dvěma madly, 
                       rovným dnem a plastovým víkem, EAN 7459856132, cena 777
Výsledek vyhledávání zobrazí v google na prvním řádku. „Modrý smaltovaný škopek Tesla typ 45S 45 litrů“, na druhém řádku URL a na třetím řádku nějakou variantu z description.
Nikdy neduplikujte na více stránkách obsah ani title ani descrpition

Meta atribut Keywords je asi k ničemu, ale ignorovat ho nebudeme.

Nemyslím si, že je atribut klíčová slova nějak důležitý, ale pro pořádek a body ve validátoru raději doplním.

smaltovaný, škopek, tesla oděleno čárkou a mezerou
Když už jsme u těch klíčových slov, aby v tom byl drobet bordel, stejně se jmenují slova, která posuzuje google jako relevantní pro vyhledávání. Hodnotí jejich umístění a to ve třech umístěních. Tedy Title, Description a nadpisy H1-H6. Optimální je zřejmě rozložení do všech třech. Není třeba ty slova nějak analyzovat, jde jen o to psát k věci, nadpis, který je zřejmě přenesen i do popisu ma být věcný a vyjadřovat bez zbytečné omáčky jádro věci.

Váha klíčových slov – lepší volba nahrazení grafikou nebo entitou

Kolem klíčových slov se točí ještě jeden aspekt, na který je třeba důrazně upozornit. Pokud se opakuje na stránce často slovo, google ho může považovat za klíčové. Typický příklad je odkaz na detail, pokyn vložit do košíku a podobně. Díky opakování si google takto nesmyslné klíčové slovo zařadí mezi důležitější a tím ubírá prostor pro ty skutečně důležité. Nahrazujte opakující se odkazy grafikou, obrázkem, nebo entitou. Prostě něčím, co nemůže google identifikovat jako text.Tímto jsme ukončili takové ty základní věci a můžeme postoupit na part IV.


« Zpět na články  Tisk článku



Komentáře ke článku "LepšíSEO.cz Part III. Vyplnění důležitých dat"


Vložit komentář »

Vložit komentář

Ano Ne

Ano Ne







Další články uživatele Ladislav


Mitsubishi Outlander PHEV Remote Control propojení s mobilem Android

Mitsubishi Outlander PHEV Remote Control propojení s mobilem Android

Pokud hledáš informaci o nastavení ovládání PHEV přes mobilní aplikaci Android, tak tenhle odstavec přeskoč. Tenhle text je jako ukázkový blog pro případné autory. Tedy pokud chceš publikovat tady na blogu, tak se regni a klikni na Vložit článek. Článek se skládá z nadpisů, obrázku a textu. Nadpis musí obsahovat 40-60 znaků textu, úvodní obrázek je povinný. Články schvaluje majitel blogu a ten schválí všechno na libovolné téma mimo textu, který obsahem porušuje zákony této země. Pro fotogalerii...


Jak vybrat správný eshop s dobrým SEO, kterému se vyhnout

Jak vybrat správný eshop s dobrým SEO, kterému se vyhnout

Vybrat správný eshop řečeno šovinisticky je jako vybírat nevěstu. Krásné, leč lenivá a marnivá nevěsta ti spíš ublíží, než pomůže. Těžko se jí pak se špatně zbavuješ, rozvod je drahý a nepříjemný. Pracovitá a přizpůsobivě tvárná nevěsta je vzácnost. Těžko se hledá. Ve své SEO plavbě se setkávám s lidmi, kteří svou nevěstu úplně nekriticky hájí a i když předložím argument, že vyhledávač o jejich obchodním počinu neví, jen krčí rameny a zarytě mlčí. Chápu. Kdo by si nechal pomlouvat svého partnera...


Zajímavé klíčové spojení slov povinné ručení pro SEO

Zajímavé klíčové spojení slov povinné ručení pro SEO

Zrovna včera jsem hledal nabíky firem poskytujících povinné ručení. Povinné ručení je zvláštní fenomén. Je to produkt který potřebují každý rok miliony spotřebitelů. Povinné ručení jak tvrdí pojišťovny je prodělečný produkt a přitom se na něm přiživují desítky více či méně úspěšných zprostředkovatelů. Dobré umístění odkazu ve vyhledávači je tedy velmi žádoucí (pro koho není). Host obvykle kliká na první odkazy, nebo píše již známý link, třeba z televizní reklamy. Co je ve spodní části stránky vy...


LepšíSEO.cz Part I. SEO je jako správně napsaná adresa

LepšíSEO.cz Part I. SEO je jako správně napsaná adresa

Ahoj, jsem Ladislav a budeme si tykat. Je to praktické a moderní. Ze SEO, neboli optimalizace webových stránek se dělá velká věda, spousta firem si na něm založila existenci a přitom v drtivé většině případů zřejmě bere peníze za nic, nebo to nic není moc vidět. Alespoň jsem se o tom několikrát přesvědčil, když jsem zkoumal referované weby, nemluvě o tom, že nejčastěji chodí bosa ta kovářova kobyla. Cílem tohoto blogu je dokázat že spousta věcí kolem toho je hodně jednoduchá, jen stačí přemýšlet...


LepšíSEO.cz Part II. zakládání domeny, název domény pro SEO

LepšíSEO.cz Part II. zakládání domeny, název domény pro SEO

Úmyslně jsem napsal že zakládáme domény, ne že zakládáme doménu. Pokud vybíráme doménu, už přitom musíme přemýšlet o názvu charakteristickém pro stránky které chceme prezentovat. Název domény se velkou měrou podílí na výsledku vyhledávání. Vyhledávat vhodný název domény můžeme začít ve statistikách hledanosti klíčových slov, které jsou dostupné na různých webech. Já se vždycky porozhlédnu na stránkách seznam.cz kde jsou statistiky dostupné úplně volně. Tyto informace mají zásadní vliv i na tvorb...


Ahoj, jsem Ladislav a budeme si tykat. Je to praktické a moderní. Ze SEO, neboli optimalizace webových stránek se dělá velká věda, spousta firem si na něm založila existenci a přitom v drtivé většině případů zřejmě bere peníze za nic, nebo to nic není moc vidět.

LepšíSEO.cz Part I. je jako správně napsaná adresa

Ahoj, jsem Ladislav a budeme si tykat. Je to praktické a moderní. Ze SEO, neboli optimalizace webových stránek se dělá velká věda, spousta firem si na něm založila existenci a přit...


Úmyslně jsem napsal že zakládáme domény, ne že zakládáme doménu. Pokud vybíráme doménu, už přitom musíme přemýšlet o názvu charakteristickém pro stránky které chceme prezentovat.

LepšíSEO.cz Part II. zakládání domeny, název domény pro SEO

Úmyslně jsem napsal že zakládáme domény, ne že zakládáme doménu. Pokud vybíráme doménu, už přitom musíme přemýšlet o názvu charakteristickém pro stránky které chceme prezentovat.


Tady už přestává legrace, tady jsou věci, které se musí dělat s velkým rozmyslem. Svatá trojice - Titulek – Title, Popis – Description s nadpisy H1-H6 ovlivní zásadně výsledek vyhledávání.

LepšíSEO.cz Part III. Vyplnění důležitých dat

Tady už přestává legrace, tady jsou věci, které se musí dělat s velkým rozmyslem. Svatá trojice - Titulek – Title, Popis – Description s nadpisy H1-H6 ovlivní zásadně výsledek vyhl...


V partu IV si řekneme mnoho malých detailů, které se prostě počítaji. Musíš počítat s tím, že i zdánlivá maličkost může být důležitá. Není důležitý tvůj názor, důležité je jak to vidí vyhledávač.

LepšíSEO Part IV. Důležité a ještě důležitější věci

V partu IV si řekneme mnoho malých detailů, které se prostě počítaji. Musíš počítat s tím, že i zdánlivá maličkost může být důležitá. Není důležitý tvůj názor, důležité je jak to v...


QR kód článku