Lepší SEO

Jak vybrat správný eshop s dobrým SEO, kterému se vyhnout


Vybrat správný eshop řečeno šovinisticky je jako vybírat nevěstu. Krásné, leč lenivá a marnivá nevěsta ti spíš ublíží, než pomůže. Těžko se jí pak se špatně zbavuješ, rozvod je drahý a nepříjemný. Pracovitá a přizpůsobivě tvárná nevěsta je vzácnost. Těžko se hledá. Ve své SEO plavbě se setkávám s lidmi, kteří svou nevěstu úplně nekriticky hájí a i když předložím argument, že vyhledávač o jejich obchodním počinu neví, jen krčí rameny a zarytě mlčí. Chápu. Kdo by si nechal pomlouvat svého partnera.

Eshop s dobrým SEO je lepší a levnější, než masívní reklama

Z médií známe největší eshopy jako třeba Alza, nebo Lidl, Mall a další. To jsou obchody, které si mohou nějaký SEO úlet dovolit. Jejich popularita, spousta zpětných odkazů a obecná známost toleruje spoustu prohřešků. Proti takovým gigantům stojí tisíce malých eshopů které bojují o svou existenci. Na reklamu nemají prostředky a levná reklama je téměř bez účinku. Dříve jsem byl přesvědčen, že se bez ní žádný obchod neobejde, ale opak je pravdou. Kvalitní SEO, cenová politika nezatížená náklady na reklamu a celková vstřícnot ke klientům dokáže udělat víc, než celostránkové inzeráty. Kdysi dávno jsem si na jeden z nich ve specializovaném oborovém časopisu dal slevový 10% kupón a do obchodu ho nepřinesl vůbec nikdo. To byl definitivní konec obchodní politiky s tištěnou i internetovou reklamou a začátek úspěšného obchodování s finálním dosažením vlastních obchodně kapacitních limitů.

Rychlá a levná řešení jsou zpravidla drahý a těžko vratný krok

Po stránce SEO je velmi složitá jakákoliv pozdější změna systému. Zažil jsem to dvakrát. Poprvé když jsem podlehl vábení po modernizaci a podruhé když jsem se vracel k původnímu systému. Oba přechody byly z hlediska SEO velmi bolestivé a ve výsledku vyhledávání byly stránky nějaké 3 měsíce paralyzované. Není nad poučení z vlastních chyb. To se pak už nezapomene. Dlužno říci, že můj eshop byl poměrně populární a známý, heuréka a zboží poskytovaly základní služby zdarma a konkurence byla obchodně o pěkných pár kroků za námi. Pokud je web s dobrým SEO, je změna systému ještě složitější než u eshopu se špatným SEO. Je třeba, když už se musí systém měnit, se pokusit měnit systém se stejnými URL, jako v původním eshopu. Když už změna systému, tak beze změn URL. Někteří to řeší nákupem další domény a to je ještě horší řešení. Mladá doména bez zpětných odkazů je na tom často ještě hůř bež ta původní. Navíc provozování víc domén je pro malou firmu je takové časové harakiri, nehledě na zbytečné rozdělování zpetných odkazů a zahazování těch původních.

Dilema eshop nebo poptávkový systém, co je vlastně lepší

Jaký je v tom rozdíl? Eshop má vlastní administraci, která mi tedy někdy leze na nervy, ať jsem na straně prodávajícího, nebo kupujícího. Neustálé proklikávání při každém kroku nesmírně zdržuje a zákazník je zavalen několika zbytečnými emaily o postupu objednávky. Toho to ani moc nezajímá, co se s objednávkou děje, chce jen vědět kdy své zboží dostane a avízo o odeslání. Naproti tomu poptávkový systém vytvoří přehlednou objednávku s možností importu dat do účetního systému. V podstatě se obchodník s objednávkou zabývá až když přijde, několika kliknutím ji kompletně zavede do účetnictví a je hotovo. Další postup transakce probíhá pouze v účetním programu.

Jak poznám, která nevěsta je tvárná, které se vyhnout

Tak tohle je skutečnost kterou nevím. To se musíš kouknout na zoubek těm nevěstám. V SEO kursu jsem přehledně popsal podle čeho se orientovat, co vyzkoušet. To se prostě nedá s ohledem na třetí odstavec podceňovat. Můžeš mi potencionální nevěstu předhodit. Já se jí podívám na zoubek i do střev. Ty se pak můžeš zeptat poskytovatele eshopu, jestli je ochoten SEO chyby odstraňovat, resp. odstraňovat permanentně, protože web je živý organismus a potřebuje nepřetržitou lékařskou péči. Zatím se prakticky u všech poskytovaných systémů setkávám s fatálními chybami. Některé jsou zpravidla odstranitelné klientem, to jsou obsahy nadpisů a popisů description a nebo odstranitelné programátorem, nejčastější problém je v absenci hlavního nadpisu nebo špatném řazení ostatních nadpisů. Řazení nadpisů podle důležitosti má citelný vliv na váhu klíčových slov, jak je popsáno v mém textu na téma povinné ručení. Rád bych poznal nějaký komerčně nabízený systém s dobrým SEO. Zatím jsem na něj nenarazil.

Generátor poptávkového systému Webgen. Levný a jednoduchý

Spolehlivý jako starý Mercedes. Bez vážných potíží najede miliony km. Webgen je nejlevnější řešení pro poptávkové systémy. Cena a relativně jednoduchá tvárnost šablon je jeho velkou SEO výhodou. Program na základě šablon generuje jednoduché html stránky. Díky jednoduché editaci klíčových parametrů je snadno ovladatelný a díky malému objemu dat a načítání databáze na internetu neuvěřitelně rychlý. Běžně ve speed testeru dosahujeme hodnot porovnání s ostatními stránkami na hodnotách přes 85%. A to je důležité nejen pro umístění ve vyhledávači, ale i pro zobrazování stránek v mobilech a tabletech. S webgenem pracuji skoro 20 let. Umí i ostatní eshopové důležité funkce, zejména import všech dat z tabulek, včetně snadné a rychlé aktualizace cen. Webgen je vhodný pro eshopy asi do 6000 položek plus jejich varianty, na vyšší počet položek lze také použít, ale je třeba mít trpělivost s generováním, které může trvat i hodiny. Ve spojení s blogem jsou stránky SEO dokonalé.

Dokonalý poptávkový systém ve vyšším levelu by LepšíSEO

O něco pracnější pro programátora a také dražší variantou je poptávkový systém na stejném SEO principu jako tento blog. Automatické párování jednotlivých nadpisů do description udělá ve výsledku vyhledávání vlka mezi beránky. Opět pro SEO důležité propojení s blogem, ve kterém se vedle hodnotných textů zobrazují položky zboží náhodně nebo podle cíleného výběru. V případě zájmu kontaktuj Jakuba. Já jsem ten, který ví co chce a Jakub je ten, který v PHP naprogramuje cokoliv co se naprogramovat dá.


« Zpět na články  Tisk článku



Komentáře ke článku "Jak vybrat správný eshop s dobrým SEO, kterému se vyhnout"


Vložit komentář »

Vložit komentář

Ano Ne

Ano Ne




Neregistrovaný uživatel | 24. 04. 2018 04:15:47

I precisely desired to appreciate you all over again. I am not sure the things that I could possibly have made to happen without the type of advice contributed by you directly on that field. It was before a very daunting dilemma for me personally, nevertheless viewing this specialized avenue you processed the issue forced me to jump for gladness. Now i'm happier for this support as well as wish you find out what a great job that you are carrying out training the mediocre ones through a web site. Probably you've never got to know any of us. crazy explosive [url=http://www.adidas-crazyexplosive.us.com]crazy explosive[/url]

Neregistrovaný uživatel | 25. 04. 2018 05:40:34

I truly wanted to compose a small comment to be able to express gratitude to you for the precious guidelines you are posting on this site. My rather long internet search has at the end been rewarded with useful know-how to talk about with my classmates and friends. I 'd tell you that many of us website visitors are undoubtedly lucky to live in a notable place with very many wonderful individuals with very beneficial pointers. I feel very lucky to have discovered your web site and look forward to tons of more exciting moments reading here. Thanks again for a lot of things. yeezy boost 350 v2




Další články uživatele Ladislav


Mitsubishi Outlander PHEV Remote Control propojení s mobilem Android

Mitsubishi Outlander PHEV Remote Control propojení s mobilem Android

Pokud hledáš informaci o nastavení ovládání PHEV přes mobilní aplikaci Android, tak tenhle odstavec přeskoč. Tenhle text je jako ukázkový blog pro případné autory. Tedy pokud chceš publikovat tady na blogu, tak se regni a klikni na Vložit článek. Článek se skládá z nadpisů, obrázku a textu. Nadpis musí obsahovat 40-60 znaků textu, úvodní obrázek je povinný. Články schvaluje majitel blogu a ten schválí všechno na libovolné téma mimo textu, který obsahem porušuje zákony této země. Pro fotogalerii...


Zajímavé klíčové spojení slov povinné ručení pro SEO

Zajímavé klíčové spojení slov povinné ručení pro SEO

Zrovna včera jsem hledal nabíky firem poskytujících povinné ručení. Povinné ručení je zvláštní fenomén. Je to produkt který potřebují každý rok miliony spotřebitelů. Povinné ručení jak tvrdí pojišťovny je prodělečný produkt a přitom se na něm přiživují desítky více či méně úspěšných zprostředkovatelů. Dobré umístění odkazu ve vyhledávači je tedy velmi žádoucí (pro koho není). Host obvykle kliká na první odkazy, nebo píše již známý link, třeba z televizní reklamy. Co je ve spodní části stránky vy...


LepšíSEO.cz Part I. SEO je jako správně napsaná adresa

LepšíSEO.cz Part I. SEO je jako správně napsaná adresa

Ahoj, jsem Ladislav a budeme si tykat. Je to praktické a moderní. Ze SEO, neboli optimalizace webových stránek se dělá velká věda, spousta firem si na něm založila existenci a přitom v drtivé většině případů zřejmě bere peníze za nic, nebo to nic není moc vidět. Alespoň jsem se o tom několikrát přesvědčil, když jsem zkoumal referované weby, nemluvě o tom, že nejčastěji chodí bosa ta kovářova kobyla. Cílem tohoto blogu je dokázat že spousta věcí kolem toho je hodně jednoduchá, jen stačí přemýšlet...


LepšíSEO.cz Part II. zakládání domeny, název domény pro SEO

LepšíSEO.cz Part II. zakládání domeny, název domény pro SEO

Úmyslně jsem napsal že zakládáme domény, ne že zakládáme doménu. Pokud vybíráme doménu, už přitom musíme přemýšlet o názvu charakteristickém pro stránky které chceme prezentovat. Název domény se velkou měrou podílí na výsledku vyhledávání. Vyhledávat vhodný název domény můžeme začít ve statistikách hledanosti klíčových slov, které jsou dostupné na různých webech. Já se vždycky porozhlédnu na stránkách seznam.cz kde jsou statistiky dostupné úplně volně. Tyto informace mají zásadní vliv i na tvorb...


LepšíSEO.cz Part III. Vyplnění důležitých dat

LepšíSEO.cz Part III. Vyplnění důležitých dat

Tady už přestává legrace, tady jsou věci, které se musí dělat s velkým rozmyslem. Svatá trojice - Titulek – Title, Popis – Description s nadpisy H1-H6 ovlivní zásadně výsledek vyhledávání. Lidi tam píšou neskutečný bludy. Například Udělejte, nakupte, neváhejte a další. Nikdo nehledá tyto slovní výrazy a taky nemůže stránky s těmito atributy najít. Na jednu stranu slouží description pro popis webu, na stranu druhou má obsah zásadní vliv na konzistenci, respektivě křížování klíčových slov. A to j...


Ahoj, jsem Ladislav a budeme si tykat. Je to praktické a moderní. Ze SEO, neboli optimalizace webových stránek se dělá velká věda, spousta firem si na něm založila existenci a přitom v drtivé většině případů zřejmě bere peníze za nic, nebo to nic není moc vidět.

LepšíSEO.cz Part I. je jako správně napsaná adresa

Ahoj, jsem Ladislav a budeme si tykat. Je to praktické a moderní. Ze SEO, neboli optimalizace webových stránek se dělá velká věda, spousta firem si na něm založila existenci a přit...


Úmyslně jsem napsal že zakládáme domény, ne že zakládáme doménu. Pokud vybíráme doménu, už přitom musíme přemýšlet o názvu charakteristickém pro stránky které chceme prezentovat.

LepšíSEO.cz Part II. zakládání domeny, název domény pro SEO

Úmyslně jsem napsal že zakládáme domény, ne že zakládáme doménu. Pokud vybíráme doménu, už přitom musíme přemýšlet o názvu charakteristickém pro stránky které chceme prezentovat.


Tady už přestává legrace, tady jsou věci, které se musí dělat s velkým rozmyslem. Svatá trojice - Titulek – Title, Popis – Description s nadpisy H1-H6 ovlivní zásadně výsledek vyhledávání.

LepšíSEO.cz Part III. Vyplnění důležitých dat

Tady už přestává legrace, tady jsou věci, které se musí dělat s velkým rozmyslem. Svatá trojice - Titulek – Title, Popis – Description s nadpisy H1-H6 ovlivní zásadně výsledek vyhl...


V partu IV si řekneme mnoho malých detailů, které se prostě počítaji. Musíš počítat s tím, že i zdánlivá maličkost může být důležitá. Není důležitý tvůj názor, důležité je jak to vidí vyhledávač.

LepšíSEO Part IV. Důležité a ještě důležitější věci

V partu IV si řekneme mnoho malých detailů, které se prostě počítaji. Musíš počítat s tím, že i zdánlivá maličkost může být důležitá. Není důležitý tvůj názor, důležité je jak to v...


QR kód článku